Retourbeleid

Als je je bestelling wilt ruilen of retourneren, staan we altijd klaar om je te helpen! Je kunt onze producten binnen 30 dagen ruilen of retourneren. In ruil voor het geretourneerde product krijg je een tegoedbon ter waarde van het besteld bedrag, een product met dezelfde waarde of je geld terug.

Je kunt producten terugsturen die:

  • Beschadigd geleverd werden
  • Foutief naar je zijn opgestuurd (bv. verkeerde kleur of maat)
  • Niet aan je verwachtingen voldoen.

Gelieve bij retouraanvraag de reden van de retour te vermelden en een beschrijving van het probleem te noteren onder ‘opmerkingen’.

Producten komen alleen in aanmerking voor retour wanneer ze:

  • Ongeopend zijn
  • Niet gebruikt zijn
  • Niet beschadigd zijn door toedoen van de klant
  • Gekocht zijn zonder korting of actie

Zo werkt het retourneren:

  1. Lees de informatie in ons retourbeleid goed alvorens een product te retourneren.
  2. Meld je pakket aan voor retour via onderstaand formulier (max. 14 dagen na levering)
  3. Verpak de artikelen onbeschadigd en ongebruikt in de originele verpakking of doos.
  4. Maak je gegevens en bestelnummer vindbaar in de doos.
  5. Noteer het retouradres (zie hieronder) op de buitenkant van de verpakking
  6. Retourneer het pakket binnen de 14 dagen via een verzendpunt.
  7. Na goedgekeurde retourzending worden de retour- en verzendkosten binnen de 14 dagen gecrediteerd.

Retouradres:

Ter Heuven
Rode Kruisweg 15
3520 Zonhoven
België

Belangrijke info bij het retourneren van een bestelling:

  • Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzending en aflevering van je retourpakket. Tevens is het risico van beschadiging of het zoekraken van het retourpakket voor de verzender van het pakket. Bewaar daarom altijd de bon van het postagentschap waarmee het pakket wordt verzonden.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzending en aflevering bij Ter Heuven. Tevens is het risico van beschadiging of het zoekraken van het retourpakket voor de verzender van het pakket. Bewaar daarom altijd de bon van het postagentschap waarmee het pakket wordt verzonden.
  • Indien het product beschadigd bij je toekwam, upload dan een foto van het product in onderstaand formulier.

Formulier:

  • Naam*
  • E-mailadres*
  • Telefoonnummer*
  • Rekeningnummer
  • Bestelnummer*
  • Reden van retournering*
  • Foto van beschadigd product
  • Vervolgactie (terugbetaling/tegoedbon/nieuw product)*
  • Opmerkingen